بیکاری!!!!!

دیروز آخرین امتحان رو هم دادیم. ترم اول با تمام خوبی ها و بدی هاش تموم شد. تجربه خوبی بود. ولی من دیگه نمی خوام این تجربه تکرار بشه!!! چون حالا که به کارهام در طول ترم نگاه می کنم می بینم که کار مثبتی در طول ترم انجام ندادم. به درسهام که اصلا نرسیدم هیچ فعالیت مفیدی هم انجام ندادم.این ترم رو به بطالت گذروندم بدون برنامه وهدف. امیدوارم در ترم آینده بیشترین استفاده رو از وقتم ببرم.( فعلا که خیلی برنامه ریختم). امیدوارم با تلاش خودم و یاری خدا بتونم به برنامه هام عمل کنم.

برای امروز بسه خیلی خوابم میاد.......

نظرات 1 + ارسال نظر
افکار همایون ! جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ق.ظ http://hgd.persianblog.com


::: پنداری .
...
.:. حسرت خاموشی دارم ..
...
.:. حسرتا ...
...
.:. که خاموشی ادامه دارد :::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد