فواید مسواک زدن!!!

      
      
به نام خداوند جان آفرین                         حکیم سخن در زبان آفرین

 

موضوع انشاء امروز من درباره فوائد مسواک زدن است. ما اگر بخواهیم دندان های قشنگ و تمیزی داشته باشیم باید حتما مسواک بزنیم. ما اگر مسواک نزنیم دندانهایمان را موش ها می خورند و آنوقت ما نمی توانیم غذا بخوریم  و از گرسنگی خواهیم مرد و ما را خاک خواهند کرد. البته مسواک زدن هم روش خاصی برای خود دارد. مامان من همیشه به من می گفت که حتما مسواک زدن من باید حدود ده دقیقه طول بکشد. ولی من که حوصله نداشتم خیلی زودتر مسواک زدن را تمام می کردم. ولی وقتی با درد دندان مواجه شدم و خیلی درد کشیدم دیگر به توصیه های مامان عزیزم گوش می کنم . اگر انسان دندانهایش سفید  باشد لبخند هایش نیز قشنگ تر خواهد بود. مثلا من به دلیل داشتن لبخند های زیبایم 3 بار برنده جایزه زیبا ترین لبخند سال شده ام و عکس من را روی معتبر ترین مجلات و ژورنالهای خارجی چاپ کرده اند. به همین دلیل من معروف شده ام و هر کس من را در خیابان می بیند از من امضا می خواهد و می خواهد با من عکس بگیرد. البته محبوبیت خیلی بهتر از شهرت است. چون مثلا هیتلر هم مشهور بود ولی محبوب نبود. البته شاید در میان مردم آلمان محبوب هم بوده است. البته این محبوبیت مضراتی هم دارد. مثلا من یک بار که به بستنی فروشی رفتم و بستنی خوردم بستنی فروش از من پول نگرفت. من از بابت این موضوع خیلی خوشحال شدم و در پوست خود نمی گنجیدم. فردای آن روز برای این که بین بچه محل ها کلاس بگذارم همه آنها را به بستنی فروش فوق الذکر برده و برای همه آنها بستنی خریدم. ولی از شانس بدم آن روز شخص دیگری پشت دخل نشسته بود که متاسفانه من را نمی شناخت. به همین دلیل خسارت زیادی را متحمل شدم، و پول تو جیبی یک ماهم به هدر رفت. این بود انشاء من در مورد فوائد مسواک زدن.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:34 ب.ظ http://flous.blogsky.com

سلام یه سر هم به ما بزنید خوشحال میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد