رستوران تحت پوشش مایکروسافت

این مطلب هم تقدیم به مخالفان مایکروسافت و بیل گیتس!!!
البته منبعش یادم نیست!!!


مشتری : گارسون !

گارسون : سلام ، من بیل هستم و در اینجا پشتیبان شما خواهم بود . مشکلی وجود دارد؟

مشتری : یک مگس داخل سوپ من است !

گارسون : دوباره نگاه کنید ، شاید این بار مگس آنجا نباشد .

مشتری : نه خیر ، هنوز اینجاست .

گارسون : شاید به خاطر روشی است که از سوپ استفاده می کنید . سعی کنید آن را با چنگال بخورید .

مشتری : وقتی از چنگال هم استفاده می کنم هنوز مگس در سوپ من است .

گارسون : شاید سوپ با پیاله آن سازگار نیست .

مشتری : چی ؟ پیاله با سوپ سازگار نیست ؟!

گارسون : به نظر من باید نسخه ارتقاء یافته این سوپ را سفارش دهید .

مشتری‌: باشد ، هر کاری می کنید فقط زودتر ، من دیرم شده است .

گارسون: چند دقیقه بعد با یک پیاله سوپ دیگر باز می گردد .

گارسون : بفرمایید . این هم سوپ شما .

مشتری : توی این سوپ که یک خرمگس است ؟!

گارسون : خودتان خواستید که سوپ شما ارتقاء یابد .

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:08 ب.ظ

مخ رایانه یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:27 ق.ظ http://rezamand.com

سلام !
خیلی عالی بود ! یه ده بیست دقیقه ای خندیدم !

یه کنکوری بی ریش شنبه 4 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:40 ب.ظ http://maro che be site !!

حالا میدونی اگه مشتری از بیل گیتس پچ رفع مشکلش رو می خواست چی میشد ... بیل با یک وزغ برمی گشت!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد