نرمش خوبه!

سلامی دوباره
حالا که تو فصل تابستون هستیم حتما بیشتر پشت کامپیوتر میشینید.
برای همین ممکنه به بعضی از نقاط بدنتون آسیب ببینه.برای همین نرمش نباید یادتون بره.
اینجوری نرمش کنید.

سلام
من رو ببخشید که دیر به دیر اینجا رو به روز میکنم. مرسی که بخشیدید.
من امروز یک مرورگر وب گرفتم. خیلی باحاله.سرعتش نسبت به اینترنت اکسپلورر بیشتره و   
فارسی رو هم پشتیبانی میکنه.اگه خواستید میتونید از اینجا بگیرید.

هورا امتحانا تموم شد

دیروز امتحانا به خیر و خوبی تموم شد و من مثل همیشه قبل از تموم شدن امتحانات کلی برنامه برای تعطیلات ریخته بودم .ولی ۳۰ ثانیه بعد از دادن برگه آخرین امتحان همشو فراموش کردم(طبق معمول). امروز صبح ساعت ۱۱.۳۰ از خواب بیدار شدم چون از قدیم گفته اند سحرخیز باش تا کامروا باشی. بعد هم رفتم یه کمی به مامانم در مرتب کردن خونه کمک کردم.چند روز پیش یه حس باحال بودن به من دست داده بود و در همون حال یه چند تا جمله قصار نوشتم."مادر من زن بسیار خوشبختی است چون پسر گلی مثل من دارد.او از این بابت بسیار خوشحال است و به وجود من افتخار می کند."    
خوب فعلا بسه. داره خیلی خوش به حالم میشه . راستی نظرتون درباره اینکه هر روز یه قسمت از یه داستان رو اینجا بنویسم چیه؟