قشنگه؟

این هم از قالب جدید لطفا دربارش نظر بدین. اگه انتقاد یا پیشنهادی دارید بدید.
ممنون
نظرات 5 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:50 ب.ظ

حقا که خیلی شیکه مخصوصا ساعتش من که خیلی حال کردم

مسعود پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:59 ب.ظ

اند کلاسه
خیلی با حاله

خودم پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام
بابا تغیرات بابا وبلاگ خیلی خوشکله‌(حالا من یه چیزی گفتم تو خودتو نگیر) خسته نباشی بازم از اینکارا بکن

فرهاد پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.farhadkey.tk

سلام . ممنون که به من سر زدی . بازم اون طرفا پیدات بشه . قالب جدیدت هم خوبه / تبادل لینک هم هستیم

امیر جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:38 ق.ظ

خیلی با حاله

می خوامت با تمام وجود

با این صفحه حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد